Články na tému Cesta k ideálnemu image feedu

V posledných týždňoch sme vás sprevádzali cestou k ideálnemu image feedu. Začínali sme najťažšími problémami, ktoré postihujú produktové obrázky. Dostali sme sa k menej závažným varovaniam. Nakoniec sme si ukázali niekoľko doporučení, ako kvalitu obrázkov zlepšiť a zvýšiť tak záujem o váš tovar. V poslednom článku si ukážeme štyri drobné tipy, ktoré by nemali ujsť vašej pozornosti.

Kvalitné produktové obrázky zlepšujú predstavu o produkte a vyvolávajú dojem profesionálneho prístupu. Jednoducho povedané, pritiahnú pozornosť zákazníkov. Dnes si ukážeme, ako sa vysporiadať s obrázkami, ktoré nie sú dostatočne ostré, obsahujú glitch alebo sú iným spôsobom rozmazané. Je to jeden z posledných krokov k tomu, aby váš image feed bol v krásnom novom kabáte.

V predchádzajúcich blogoch sme si ukázali, ako vyriešiť viaceré problémy, ktoré môžu postihnúť vaše produktové obrázky. Pomaly sa blížime do finále. Dnes sa zameriame na to, ako zlepšiť vaše produktové obrázky po obsahovej stránke.

Vodoznaky v produktových obrázkoch majú často úlohu ochranných prvkov. Ak chcete inzerovať na reklamných systémoch a tovarových porovnávačoch, tak musíte počítať s tým, že obrázky s vodoznakmi budú zamietnuté. S Feed Image Editorom hravo odhalíte, na ktorých obrázkoch sa vo vašom feede nachádzajú.

Jedným z mnohých parametrov produktových obrázkov, na ktorý by ste si mali dať pri inzercii pozor, je farba pozadia. Veľká časť porovnávačov požaduje ako štandard biele pozadie, bez ďalších rušivých elementov. V dnešnom blogu si ukážeme, ako u obrázkov s priehľadným pozadím jednoducho doplniť biele pozadie, aby ste ich mohli inzerovať.

Pri veľkostných variantách oblečenia, schematických nákresoch súčiastok alebo u nehmotných produktov môže mať váš tovar rovnaké obrázky. Nie u všetkých produktov je to žiadané. Urobiť si prehľad nemusí byť úplne jednoduché, ak máte tisíce položiek. Produktové filtre Feed Image Editoru sú užitočným nástrojom, ako si s nimi poradiť.