Cesta k ideálnemu image feedu #2: Chyba 403/404/500 - chýbajúci/nedostupný obrázok

Aj keď máte element IMGURL pri všetkých produktoch vyplnený, neznamená to, že sa budú produktové obrázky zobrazovať. Môžu sa u vás vyskytnúť chyby: stránka nebola nájdená, na stránku nemáte prístup alebo je s ňou iný neznámy problém. Pozrime sa spolu na to, čo sa za týmito chybami skrýva a ako ich napraviť.

V predošlom článku sme si ukázali, ako odhaliť produkty, u ktorých vám chýbajú obrázky a niekoľko spôsobov ako ich doplniť. To bol však len prvý krok. Ani fakt, že už máte obrázky u všetkých produktov, ešte neznamená, že sa budú aj zobrazovať. Rôzne chyby sa totiž môžu vyskytnúť aj na strane webového serveru, na ktorom sa nachádza váš e-shop. 

Čo sa skrýva za stavovými kódmi a ako ich odhaliť

403 Forbidden - server odmietol odpovedať na vašu požiadavku o zobrazení stránky, napríklad kvôli obmedzeniu na konkrétne IP adresy

404 Not Found 404 Not Found - požadovaná stránka nebola nájdená; adresa obrázku vo feede sa nezmenila, ale obrázok sa na nej už nenachádza (napríklad pri prechode na novú verziu eshopového systému)

500 Internal Server Error - pri spracovaní požiadavku došlo k nešpecifikovanej chybe na strane eshopu, alebo serveru

1. Všetky stavové kódy odhalíte v sekcií Produkty, pomocou filtra Stavový kód

2. Vyberte jednu z možností a potvrďte tlačidlom Filtrovať.

3.V prípade, že si tento zoznam potrebujete uložiť, máte možnosť ho vyexportovať tlačidlom Exportovať

Technickým chybám je potrebné sa povenovať. Ak si v tejto technickej oblasti neveríte, obráťte sa na správcu vášho webu alebo externistu. Kým všetky odhalené chyby napravíte, máte možnosť pomocou Feed Image Editora produkty dočasne nezobrazovať vo vašom e-shope. Túto možnosť nájdete v Nastaveniach, v podsekcii Skrývanie produktov.

Držíme vám palce, aby ste všetky chyby vyriešili. Nabudúce si povieme, ako odhaliť produkty, pri ktorých sa obrázky nezobrazujú z dôvodu, že súbor, na ktorý URL adresa odkazuje, nie je obrázok.

Další články

Reklamné platformy, na ktorých inzertujeme, podporujú rôzne veľkosti bannerov alebo produktových fotografií. Dôležité je tieto pravidlá dodržiavať a tým zaistiť správne zobrazenie ponuky. Na podstránke Nastavenie nájdete prehľad veľkostí, ktoré používate a ich editáciu.
Vo Feed Image Editore pribudla nová podstránka - Nastavenia. Vďaka nej bude vaša práca v aplikácii ešte efektívnejšia a jednoduchšia, než bola doteraz. Poďme sa spoločne pozrieť, aké možnosti prináša box s nastavením projektu.
Nechávate vo svojich reklamách ako dominantu vaše produkty, alebo dávate prednosť grafickému spracovaniu? Pozrite sa na návod, ako vo Feed Image Editore prispôsobíte veľkosť vašich produktov.