Cesta k ideálnemu image feedu #2: Chyba 403/404/500 - chýbajúci/nedostupný obrázok

Aj keď máte element IMGURL pri všetkých produktoch vyplnený, neznamená to, že sa budú produktové obrázky zobrazovať. Môžu sa u vás vyskytnúť chyby: stránka nebola nájdená, na stránku nemáte prístup alebo je s ňou iný neznámy problém. Pozrime sa spolu na to, čo sa za týmito chybami skrýva a ako ich napraviť.

V predošlom článku sme si ukázali, ako odhaliť produkty, u ktorých vám chýbajú obrázky a niekoľko spôsobov ako ich doplniť. To bol však len prvý krok. Ani fakt, že už máte obrázky u všetkých produktov, ešte neznamená, že sa budú aj zobrazovať. Rôzne chyby sa totiž môžu vyskytnúť aj na strane webového serveru, na ktorom sa nachádza váš e-shop. 

Čo sa skrýva za stavovými kódmi a ako ich odhaliť

403 Forbidden - server odmietol odpovedať na vašu požiadavku o zobrazení stránky, napríklad kvôli obmedzeniu na konkrétne IP adresy

404 Not Found 404 Not Found - požadovaná stránka nebola nájdená; adresa obrázku vo feede sa nezmenila, ale obrázok sa na nej už nenachádza (napríklad pri prechode na novú verziu eshopového systému)

500 Internal Server Error - pri spracovaní požiadavku došlo k nešpecifikovanej chybe na strane eshopu, alebo serveru

1. Všetky stavové kódy odhalíte v sekcií Produkty, pomocou filtra Stavový kód

2. Vyberte jednu z možností a potvrďte tlačidlom Filtrovať.

3.V prípade, že si tento zoznam potrebujete uložiť, máte možnosť ho vyexportovať tlačidlom Exportovať

Technickým chybám je potrebné sa povenovať. Ak si v tejto technickej oblasti neveríte, obráťte sa na správcu vášho webu alebo externistu. Kým všetky odhalené chyby napravíte, máte možnosť pomocou Feed Image Editora produkty dočasne nezobrazovať vo vašom e-shope. Túto možnosť nájdete v Nastaveniach, v podsekcii Skrývanie produktov.

Držíme vám palce, aby ste všetky chyby vyriešili. Nabudúce si povieme, ako odhaliť produkty, pri ktorých sa obrázky nezobrazujú z dôvodu, že súbor, na ktorý URL adresa odkazuje, nie je obrázok.

Další články

Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?