Blog Feed Image Editoru

Ak chcete inzerovať na cenových porovnávačoch a reklamných systémoch, musíte dodržiavať špecifické požiadavky, Pri ich nesplnení vám služby, na ktorých inzerujete, použité produktové obrázky zamietnu. Najčastejšie ide o dodržanie minimálnych a maximálnych rozmerov v pixeloch. Dôležité je tiež zohľadniť reálnu veľkosť produktov, ktoré sú na obrázku. Dva produkty s výrazne rozdielnymi rozmermi môžu pôsobiť na obrázkoch s rovnakým rozmerom skreslene. V dnešnom článku si ukážeme, ako s Feed Image Editorom tieto dve úskalia zvládnuť.

Väčšina cenových porovnávačov má vypracovanú sériu pravidiel, ktorými sa musíte riadiť, ak chcete u nich inzerovať. Týkajú sa aj produktových obrázkov. Jedným z úskalí, na ktoré si pri nastavovaní inzercie musíte dať pozor, sú nepovolené znaky v URL adrese obrázkov. V článku si ukážeme, ako nájsť produkty, ktoré majú v URL adrese nepovolené znaky a ako ich upraviť, aby spĺňali všetky požiadavky.

Na ceste k úspešnému zobrazovaniu všetkých vašich produktových obrázkov zostáva ešte jeden krok. A to skontrolovať, či súbory, na ktoré URL adresa v detailoch produktu odkazuje, sú štandardné obrázkové formáty. V nasledujúcom návode si ukážeme, ako na to.

Aj keď máte element IMGURL pri všetkých produktoch vyplnený, neznamená to, že sa budú produktové obrázky zobrazovať. Môžu sa u vás vyskytnúť chyby: stránka nebola nájdená, na stránku nemáte prístup alebo je s ňou iný neznámy problém. Pozrime sa spolu na to, čo sa za týmito chybami skrýva a ako ich napraviť.

Mať prehľad o všetkých produktoch vo vašom e-shope nie je jednoduché a u každého sa občas vyskytnú nejaké chyby. Jednou z tých závažnejších je, keď vám u produktov chýbajú obrázky, čo môže výrazne odradiť vašich zákazníkov. Nevešajte však hlavu a poďte sa s nami pozrieť, ako s pomocou Feed Image Editora túto situáciu hravo zvládnete.

Image marketing nás baví a robí nám radosť deliť sa s vami o inšpirácie a praktické návody. Aby vaše nové kampane prinášali požadovaný efekt, je dôležité, aby produktové obrázky boli v perfektnom stave po obsahovej aj po technickej stránke. Preto sa budeme odteraz spoločne venovať aj ich auditu. Začíname tým ďalšiu veľkú kapitolu a veríme, že vám prinesie mnoho skúseností a nových zákazníkov. Vydajte sa s nami na cestu k vášmu ideálnemu image feedu.