Blog Feed Image Editoru

Koniec novembra sa neúprosne blíži a s ním dve z najvýznamnejších kampaní roka. Black Friday a Cyber Monday, pred pár rokmi na našom trhu ešte málo známe pojmy, sú dnes už ustálenými kampaňmi, do ktorých sa každým rokom zapája čoraz viac e-shopov. Poďme sa spolu pozrieť, ako vytvoriť vhodnú obrázkovú inzerciu tak, aby ste zviditeľnili svoje produkty a zľavy.

Plánujete spustenie novej kampane? Pripravte si všetko dopredu. Nemusíte tak držať v hlave informáciu, že pripravenú kampaň ešte musíte spustiť. S novou funkciou Feed Image Editoru si nastavíte  aktiváciu a deaktiváciu šablón plne automaticky na deň presne a ušetrený čas dokážete využiť na ďalšie aktivity. Poďme si ukázať, ako na to.

Reklamné platformy, na ktorých inzertujeme, podporujú rôzne veľkosti bannerov alebo produktových fotografií. Dôležité je tieto pravidlá dodržiavať a tým zaistiť správne zobrazenie ponuky. Na podstránke Nastavenie nájdete prehľad veľkostí, ktoré používate a ich editáciu. 

Vo Feed Image Editore pribudla nová podstránka - Nastavenia. Vďaka nej bude vaša práca v aplikácii ešte efektívnejšia a jednoduchšia, než bola doteraz. Poďme sa spoločne pozrieť, aké možnosti prináša box s nastavením projektu.

Pripravili sme pre vás ďalšiu novinku vo Feed Image Editor. Pridali sme podstránku Nastavenie, na ktorej nájdete všetky dôležité informácie o projekte a oveľa viac. Poďte sa na ňu pozrieť.

Dynamické prvky v šablónach zaručia, že vaše reklamy budú vždy aktuálne. Používať môžete elementy s cenou, kategóriou, doručením a pod. Túto funkciu sme ešte vylepšili a po novom ju môžete vkladať priamo do textového reťazca. Pozrite sa, ako nastavíte reklamu, ktorá bude pripomínať, kto má zajtra sviatok.