Blog Feed Image Editoru

V e-shope majú produktové obrázky často rozdielne rozmery. Upravovať ich všetky na jednotný formát môže byť zdĺhavé. Naviac, reklamné systémy sa v požiadavkách líšia. Pri ich nedodržaní sa vaše produktové obrázky nedostanú do inzercie.

Aké príležitosti prinesie leto a začiatok jesene? Náš e-commerce kalendár sme doplnili o ďalšie tri mesiace plné inzertných možností. Nájdete medzi nimi národný deň videohier, milovníkov kníh, alebo deň bez plastových tašiek. Využite ich pre svoj prospech a pripojte sa ku kalendáru jednoducho cez Google, alebo si vytlačte dokument z PDF formátu.

Tentokrát sa od facebookových obrázkov a ich úprav vrátime o krok späť - k produktovému katalógu, ktorý je pre inzerciu na Facebooku podstatný. Jeho vytvorenie nie je ťažké, poďme ho spoločne prejsť. 

Nasmerujte nakupujúcich na ďalší krok ku kúpe, pomocou štítku s výzvou k akcii, alebo informujte o zvýhodnenej cene produktu. Produktové obrázky s vloženým CTA, alebo iným textom, využijete napríklad v inzercii na Facebooku a Instagrame.

​​​​​​​Medzi požiadavky tovarových porovnávačov patria minimálne a maximálne rozmery produktových obrázkov. Problém pri inzercií vám urobia malé fotografie, ale i tie veľké. Vo Feed Image Editore nevyhovujúce produktové obrázky jednoducho vyfiltrujete a upravíte

Dynamické prvky už nie sú vo Feed Image Editore novinkou. Vďaka ich používaniu sú vaše reklamy neustále aktuálne, aj keď často upravujete feed. Pokiaľ chcete zákazníkom zobrazovať cenu vašich produktov, je dobré zmeniť jej formát z EUR na €. Pozrite si návod, ako na to.