Blog Feed Image Editoru

Vodoznaky v produktových obrázkoch majú často úlohu ochranných prvkov. Ak chcete inzerovať na reklamných systémoch a tovarových porovnávačoch, tak musíte počítať s tým, že obrázky s vodoznakmi budú zamietnuté. S Feed Image Editorom hravo odhalíte, na ktorých obrázkoch sa vo vašom feede nachádzajú.

Jedným z mnohých parametrov produktových obrázkov, na ktorý by ste si mali dať pri inzercii pozor, je farba pozadia. Veľká časť porovnávačov požaduje ako štandard biele pozadie, bez ďalších rušivých elementov. V dnešnom blogu si ukážeme, ako u obrázkov s priehľadným pozadím jednoducho doplniť biele pozadie, aby ste ich mohli inzerovať.

Pri veľkostných variantách oblečenia, schematických nákresoch súčiastok alebo u nehmotných produktov môže mať váš tovar rovnaké obrázky. Nie u všetkých produktov je to žiadané. Urobiť si prehľad nemusí byť úplne jednoduché, ak máte tisíce položiek. Produktové filtre Feed Image Editoru sú užitočným nástrojom, ako si s nimi poradiť.

Obrázky s vysokou kvalitou a rozlíšením vyzerajú dobre a zaujmú vašich zákazníkov. S rastúcim rozlíšením však rastie aj veľkosť a tá spomaľuje rýchlosť načítavania. Netreba tiež zabúdať na to, že niektoré produktové porovnávače majú nastavený veľkostný limit. Obrázky, ktoré ho prekračujú, vám nebudú akceptovať. 

Ak chcete inzerovať na cenových porovnávačoch a reklamných systémoch, musíte dodržiavať špecifické požiadavky, Pri ich nesplnení vám služby, na ktorých inzerujete, použité produktové obrázky zamietnu. Najčastejšie ide o dodržanie minimálnych a maximálnych rozmerov v pixeloch. Dôležité je tiež zohľadniť reálnu veľkosť produktov, ktoré sú na obrázku. Dva produkty s výrazne rozdielnymi rozmermi môžu pôsobiť na obrázkoch s rovnakým rozmerom skreslene. V dnešnom článku si ukážeme, ako s Feed Image Editorom tieto dve úskalia zvládnuť.

Väčšina cenových porovnávačov má vypracovanú sériu pravidiel, ktorými sa musíte riadiť, ak chcete u nich inzerovať. Týkajú sa aj produktových obrázkov. Jedným z úskalí, na ktoré si pri nastavovaní inzercie musíte dať pozor, sú nepovolené znaky v URL adrese obrázkov. V článku si ukážeme, ako nájsť produkty, ktoré majú v URL adrese nepovolené znaky a ako ich upraviť, aby spĺňali všetky požiadavky.