Nachádzate sa tu

Cesta k ideálnemu image feedu

Image marketing nás baví a robí nám radosť deliť sa s vami o inšpirácie a praktické návody. Aby vaše nové kampane prinášali požadovaný efekt, je dôležité, aby produktové obrázky boli v perfektnom stave po obsahovej aj po technickej stránke. Preto sa budeme odteraz spoločne venovať aj ich auditu. Začíname tým ďalšiu veľkú kapitolu a veríme, že vám prinesie mnoho skúseností a nových zákazníkov. Vydajte sa s nami na cestu k vášmu ideálnemu image feedu.

Prečo auditu venovať pozornosť

Produktové obrázky sú väčšinou prvé, čo zákazníkov zaujme (hneď po cene;)). Pomalé načítavanie, nízka kvalita, alebo chýbajúci obrázok vedia odradiť. Niektoré porovnávače zakazujú zobrazovanie vodoznakov, majú nastavený veľkostný limit, alebo vyžadujú špecifický formát. Prednosťou Feed Image Editoru je séria nástrojov pre detekciu týchto problémov a ich napravenie. V nasledujúcich týždňoch budeme postupne zverejňovať návody, ktoré vám pomôžu urobiť si vo vašich produktových obrázkoch poriadok.

Ako urobiť prvý krok

Jednoducho, s Feed Image Editorom. Nájdete v ňom veľa užitočných funkcií, ktoré vám pomôžu na pár klikov odhaliť problémové obrázky. 

Energia, ktorú doň investujete na začiatku vám ušetrí kopu času a starostí v budúcnosti. V prvom článku si povieme, ako vyriešiť jeden z najzávažnejších problémov - chýbajúce obrázky vo vašom feede. Naučíme vás, ako tieto produkty odhaliť, ako ich dočasne skryť a kde hľadať za chýbajúce obrázky náhradu. Máte sa na čo tešiť.

Stiahnuť infografiku v .pdf pre tlač

Kompletný zoznam článkov:

#1 Chýbajúce obrázky (28.1.) 

#2 Chyba 403/404/500 (4.2.) 

#3 Nepodporovaný formát (11.2.) 

#4 Nepovolené znaky v URL adrese (18.2.) 

#5 Rozmery obrázku (25.2.) 

#6 Dátová veľkosť obrázku (3.3.) 

#7 Identické obrázky (10.3.)

#8 Priehľadné pozadie (17.3.)

#9 Vodoznaky (24.3.)

#10 Pozícia, zarovnanie a veľkosť produktu na obrázku (31.3.)

#11 Kvalita obrázkov (7.4.)

#12 Dalšie drobné chyby (14.4.)

 

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.