Návod

Návody, ako môžete Feed Image Editor používať.

Články na téma Návod

Koniec novembra sa neúprosne blíži a s ním dve z najvýznamnejších kampaní roka. Black Friday a Cyber Monday, pred pár rokmi na našom trhu ešte málo známe pojmy, sú dnes už ustálenými kampaňmi, do ktorých sa každým rokom zapája čoraz viac e-shopov. Poďme sa spolu pozrieť, ako vytvoriť vhodnú obrázkovú inzerciu tak, aby ste zviditeľnili svoje produkty a zľavy.

Chceli by ste, aby bola vaša image reklama čo najkrajšia a prinášala zodpovedajúce výsledky? Vďaka funkciám vo Feed Image Editore to dosiahnete jednoducho. Než venujete čas vytváraniu grafických reklám, skontrolujte, či máte u všetkých produktov obrázky. Pozrite sa na jednoduchý návod, ako na to.

Podstránka Produkty vo Feed Image Editore slúži na to, aby ste mali lepší prehľad o produktových fotografiách. Nájdete tu informácie o tom, v akom formáte sú vaše obrázky, akú majú veľkosť, či adresy obrázkov nevedú na chybu 404 a mnoho ďalších. Po novom môžete vyexportovať produkty s rovnakými obrázkami. Ako na to?

Funkcie vo Feed Image Editore vylepšujeme tak, aby sa vám s nimi pracovalo jednoducho a efektívne. Jednou z posledných noviniek je upravené zarovnávanie prvkov. Pozrite sa, ako na to.

Každý cenový porovnávač má špecifické požiadavky na produktové fotografie. Aby sa vaše produkty zobrazovali správne alebo neboli blokované je potreba ich dodržiavať. Aké to sú a ako ich s pomocou Feed Image Editor splniť?

Máte na e-shope novinky a chcete ich dostať k zákazníkom? Dnes si ukážeme, ako vďaka Feed Image Editoru vytvoríte šablónu, ktorá sa bude zobrazovať pri produktoch, ktoré sú vo feede nové. Pozrite sa, ako na to.