Každá reklamná platforma má svoje pravidlá pre produktové fotografie. To, čo je povolené v jednej, môže byť zakázané v ďalšej. Viete, v akej podobe môžete obrázky posielať na Google Nákupy? Nachystali sme pre vás súhrn požiadaviek.
Aby sa vaše fotografie zobrazovali, je nevyhnutné vo vašom XML uvádzať atribút image_link [url_obrázku].
POŽIADAVKY GOOGLE NA PRODUKTOVÉ FOTOGRAFIE
- URL adresa musí viesť na stránku s hlavným obrázkom produktu. Musí začínať znakmi http alebo https a riadiť sa štandardmi RFC 2396 alebo RFC 1738. Každá adresa musí umožniť prístup pre Googlebot a Googlebot-image.
- Na produktovej fotografií musí byť zobrazený predávaný tovar.
- Použiť môžete formáty:
- neanimovaný GIF, .gif,
- .jpg, .jpeg,
- .png,
- .bmp,
- .tif, .tiff.
- Minimálna veľkosť obrázkov u produktov mimo kategórii oblečenie je 100 x 100 px. V kategórii oblečenie zodpovedá 250 x 250 px.
- Maximálna veľkosť je 64 megapixelov a 16 MB.
- Produktová fotografia nesmie obsahovať text, vodoznak ani okraje.
- Nepoužívajte zväčšeniny a miniatúry, ani zástupné symboly (výnimky sú v kategóriách Hardware a Motorové vozidlá a súčiastky).
Podrobné informácie o produktových dátach nájdete v nápovede Google Merchant Centra.
Fantázii sa ale ani v produktových reklamách medze nekladú. Môžete sa skúsiť inšpirovať u veľkých hráčov, ktorým sa to naozaj podarilo.
Využívate porovnávače tovaru pre podporu predaja na vašom e-shope? Napíšte nám do komentárov.
Pridať nový komentár