Nachádzate sa tu

Čo môžu obsahovať produktové fotografie v Google Nákupoch

Každá reklamná platforma má svoje pravidlá pre produktové fotografie. To, čo je povolené v jednej, môže byť zakázané v ďalšej. Viete, v akej podobe môžete obrázky posielať na Google Nákupy? Nachystali sme pre vás súhrn požiadaviek.

Aby sa vaše fotografie zobrazovali, je nevyhnutné vo vašom XML uvádzať atribút image_link [url_obrázku].

POŽIADAVKY GOOGLE NA PRODUKTOVÉ FOTOGRAFIE

  • URL adresa musí viesť na stránku s hlavným obrázkom produktu. Musí začínať znakmi http alebo https a riadiť sa štandardmi RFC 2396 alebo RFC 1738. Každá adresa musí umožniť prístup pre Googlebot a Googlebot-image.
  • Na produktovej fotografií musí byť zobrazený predávaný tovar.
  • Použiť môžete formáty:
    • neanimovaný GIF, .gif, 
    • .jpg, .jpeg, 
    • .png,
    • .bmp, 
    • .tif, .tiff.
  • Minimálna veľkosť obrázkov u produktov mimo kategórii oblečenie je 100 x 100 px. V kategórii oblečenie zodpovedá 250 x 250 px.
  • Maximálna veľkosť je 64 megapixelov a 16 MB.
  • Produktová fotografia nesmie obsahovať text, vodoznak ani okraje.
  • Nepoužívajte zväčšeniny a miniatúry, ani zástupné symboly (výnimky sú v kategóriách Hardware a Motorové vozidlá a súčiastky).

Podrobné informácie o produktových dátach nájdete v nápovede Google Merchant Centra

Ukážka správneho zobrazenia produktov na Google nákupy

Fantázii sa ale ani v produktových reklamách medze nekladú. Môžete sa skúsiť inšpirovať u veľkých hráčov, ktorým sa to naozaj podarilo.

Ukážka kreatívneho dodržiavanie pravidiel Google Nákupov

Využívate porovnávače tovaru pre podporu predaja na vašom e-shope? Napíšte nám do komentárov.

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.