Nachádzate sa tu

Odlíšte vaše produktové obrázky od konkurencie. Máme pre vás niekoľko zaručených tipov

Väčšina tovarových porovnávačov nedovoľuje pridať grafické elementy, alebo texty na fotografie produktov. Pri vyhľadávaní tovaru sa zobrazí jeden a ten istý obrázok u všetkých predajcov. Nebuďte medzi nimi a zaujmite zákazníka jedinečným obrázkom. Prezradíme vám, ako na to.

Existujú rozličné možnosti, ako sa odlíšiť a nezapadnúť v hromade obrázkovej inzercie. Ozvlášnite fotky produktov vášho e-shopu a vyniknite na inzertných platformách. V aplikácii Feed Image Editor môžete takéto úpravy nastaviť hromadne pre rôzne produktové výbery. Aké máte možnosti

PRIDAJTE TIEŇ

Potrebujete zvýrazniť kontúry tovaru, aby lepšie vynikol na pozadí? Urobte tak s pridaním efektu tieňa. Produkty nadobudnú 3D efekt, ktorý ich ozvláštni na bielom, ale aj farebnom pozadí. Kontrast, smer tieňa alebo hrúbku nastavíte podľa potreby.

Produkt na bielom pozadí - pred a po pridaní tieňa.

ODRAZ PRODUKTU

Efekt odrazu funguje podobne ako tieň. Využite ho napríklad na sortiment kozmetiky alebo šperkov. Dodáva čistotu a pôsobí luxusnejšie. Pozrite si obrázok produktu s jeho použitím. Vo Feed Image Editore si ľahko upravíte uhol odrazu, vzdialenosť od produktu a jeho priehľadnosť.

Produkt bez pridaného odrazu a s pridaným odrazom.

TIP

Sociálne siete ako Facebook a Instagram akceptujú pridanie grafických prvkov. Využite to napríklad na tematickú inzerciu. Pomôže vám s tým článok Ako pracovať s tematickými obrazovými kampaňami. V prostredí aplikácie Feed Image Editor nájdete predpripravené šablóny, štítky, či texty, ktoré sú editovateľné. Jednoducho ich prispôsobíte rôznym inzerčným potrebám pre váš e-shop.

OTOČTE OBRÁZOK ZRKADLOVO

Proti prúdu. Aj tak by sa dalo opísať zrkadlové otočenie produktových obrázkov. Veľa e-shopov používa rovnaké fotografie, ktoré dostanú priamo od výrobcu alebo dodávateľa. Následne ich do svojho online obchodu nahrajú bez úprav a teda rovnako ako väčšina. Skúste sa tomu vyhnúť a otočte produkt do opačnej strany. Ukážeme vám to na príklade chladničky.

Zrkadlovo otočený produkt nezapadne medzi ostatnými.

Ale pozor. Tento efekt sa nehodí na produkty, ktoré obsahujú text. Taktiež sa otočí na druhý smer a nebude čítateľný.

VYPLŇTE PLOCHU A ZAROVNAJTE OBRÁZOK NA STRED

Ak sa chcete s obrázkami dokonalo vyhrať, urobte tieto úpravy. Zobrazte produkt na maximálnej ploche. Ideálne by mal zaberať 75 % až 90 % priestoru. Ďalšou drobnou úpravou je zarovnanie, aby produkty nepôsobili rozhádzane. Vyhnete sa tak zbytočne prázdnej ploche, ktorú môžete využiť.

Produktová fotografia umiestnená príliš blížko a vľavo.

VYLEPŠITE KVALITU PRODUKTOVÉHO OBRÁZKU

Nekvalitný obrázok ovplyvňuje zákazníkov dojem o produkte alebo kvalite služieb vášho e-shopu. Malé rozmery obrázkov spôsobia, že sa do inzercie tovarových porovnávačov nedostanete. Ak malé obrázky zväčšíte tradičným spôsobom, môže sa stať, že nebudú kvalitné. Riešením je vylepšenie rozlíšenia (upscale), ktoré vo Feed Image Editore, za pomoci strojového učenia, zväčší rozmery a zlepší kvalitu obrázkov. 

Malý rozmer obrázku a následné zväčšenie rozmeru s vylepšením rozlíšenia.

TIP

V aplikácii máme ďalšie šikovné funkcie. V článku AI a strojové učenie pomáhajú s pokročilými funkciami vo Feed Image Editore, rozoberáme odstránenie pozadia, upscale, vodoznaky a detekciu zlej kvality obrázkov

Nastavenie obrázkovej inzercie a vyhovenie podmienkam produktových porovnávačov môže byť náročné. Zároveň je dôležité nezapadnúť medzi obrovským množstvom ponúk ďalších e-shopov a odlíšiť sa od nich tak, aby zákazník klikol práve na vás. Vyššie spomenuté tipy vám k tomu pomôžu. Vyskúšajte si ich v aplikácii Feed Image Editor a zistite, ako jednoducho s ním všetko nastavíte. 

 

 

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.