Nachádzate sa tu

Ako exportovať a importovať šablóny vo Feed Image Editore

Export a import šablón vo Feed Image Editore je skvelý pre všetkých, ktorí inzerujú na viacerých reklamných systémoch alebo v rôznych jazykových mutáciach. Nestrácajte čas vytváraním tej istej šablóny pre iné výstupy. Ukážeme vám, ako to jednoducho urobiť raz a aplikovať na všetky výstupy, kam vaša inzercia smeruje.

Na každý e-shop v Mergade môžete mať zapnutých viacero exportov, ktoré sú určené na rôzne reklamné systémy. Feed Image Editor je vždy viazaný len na jeden z nich. V dnešnom článku si ukážeme, ako z jedného exportu prenášať šablónu na druhý, aby ste ich nemuseli opakovane tvoriť.

VIAC EXPORTOV Z JEDNÉHO E-SHOPU

Máme pre vás jednoduchý príklad, ako z jedného e-shopu inzerovať na tri rôzne tovarové porovnávače s použitím rovnakej šablóny. Najskôr sa pozrite na tieto dôležité body: 

  • Máte zavedený e-shop v Mergade.
  • Zvlášť si zapnete export napríklad pre Facebook, Zboží a Heureku.
  • V každom z týchto exportov môžete použiť rôzne druhy šablón.

Ale čo v takom prípade, keď chcete použiť rovnakú šablónu pre všetky tri exporty? 

  1. Vytvorte jednotnú šablónu v jednom z exportov.
  2. Hotovú šablónu si stiahnite.


  1. Importuje ju do ďalšieho exportu.


PRACUJTE S EXPORTMI V RÔZNYCH JAZYKOCH

V tomto prípade funguje princíp rovnako. Ak máte napríklad český a slovenský e-shop, oba sú v Mergade zavedené ako samostatné exporty. Rovnakú šablónu pre oba stačí vytvoriť v jednom z nich, stiahnuť a importovať do druhého. Dajte si pozor v prípade textových štítkov. Myslite na preklady a správne uvedené ceny. 

TIP

Prekliknite sa na náš instagramový príspevok a pozrite sa, ako správne a spisovne uvádzať ceny.


Takto jednoducho funguje inzercia s Feed Image Editorom na viac ako dvadsiatich tovarových porovnávačoch a sociálnych sieťach. Vyskúšajte si ho hneď a zistíte, ako hravo s nami robiť image marketing. Skúšobná doba je na 30 dní zdarma

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.