Nachádzate sa tu

10 grafických šablón ako inšpirácia pre inzerciu na Facebook, Instagram či Snapchat

Jednoducho vytvorené, farebné, výrazné, s lákavým CTA. Takto budú vyzerať vaše obrázkové kampane s našou aplikáciou. Tipy, ako na rýchle odstránenie pozadia, rozloženie prvkov a ich kombinácie a príklady na použitie pre rôzny sortiment, nájdete v článku.

Feed Image Editor vám ponúka množstvo grafických možností. Obrázkové kampane ľahko vytvoríte od základov sami, alebo si prispôsobte predchystané grafické šablóny, ktoré do aplikácie pravidelne pre vás tvoríme. Inšpirujte sa desiatimi ukážkami šablón a pustite sa do tvorby vašich kvalitných obrázkových kampaní.
 

Pomocou mnohých editovateľných prvkov a nahrávania vlastných obrázkov si hravo vytvoríte šablóny pre vaše produktové obrázky.

GRAFICKÉ ŠABLÓNY PRE OBRÁZKOVÉ KAMPANE

Geometrické tvary, grafické prvky, predchystané CTA, odporúčanie farebných kombinácií, viac ako 150 fontov. To je len zlomok toho, čo nájdete medzi nástrojmi na tvorbu šablón vo Feed Image Editore. Pozrite sa, ako s nimi pracujeme my.

Vyzdvihnite, že máte dopravu alebo darček zdarma

Ponúkate dopravu zdarma? Dajte o tom svojím zákazníkom vedieť. Pre veľkú časť zákazníkov je cena dopravy kľúčová a často sa podľa nej rozhodujú, kde tovar zakúpia. V prípade veľkej konkurencie to platí dvojnásobne. 
Ak ju teda máte, určite o tom dajte vedieť. Napríklad pomocou jednej z mnohých nálepiek, ktoré nájdete u nás v aplikácii. 

Obr. 1.: V šablóne sme na pozadie použili gradient, ktorý prechádza od produktu k CTA. Štítkom je komunikovaná doprava zdarma, výraznejším prvkom ale zostáva CTA k objednaniu produktu.

 

Ľudia majú radi prekvapenia a veci zadarmo. Potešte zákazníka drobnosťou, pre ktorú si u vás opäť rád objedná. K tovaru pribaľte napríklad reklamné predmety vašej značky.

Obr. 2.: Darček súvisí so samotným tovarom na predaj. Môže to byť napríklad pero s vašim logom. 

👉 TIP

Možností, ako do obrázkov inzerovať darček zdarma, je niekoľko. Viac vám o nich povieme na našom školení. Prebieha raz mesačne - online a zdarma.

Výpredaj, výpredaj, výpredaj 

Máte výpredaj a chcete, aby si ho všimol každý? Pomôžu vám výrazné farby, ktoré žiadnemu oku neuniknú.

Obr. 3.: V tomto prípade inzerujeme zľavu v percentách. Môžete ju inzerovať aj v korunách, alebo porovnaním starej a novej ceny. Hodnoty dostanete do obrázkov automaticky z feedu, pomocou vrstvy feed element.

 

Stálicou medzi výpredajovými farbami je jednoznačne červená. Aj takto jednoducho, za pomoci obdĺžnika, trojuholníka a štvorca, vytvoríte šablónu, ktorá medzi ostatnými nezapadne. 

Obr. 4.: Výrazný text jasne informuje, že je produkt v zľave. Keďže presná hodnota zľavy nie je uvedená, zákazník sa ju dozvie až po prekliku do e-shopu. Takto navrhnutá obrázková inzercia zvyšuje CTR.

Ukážte zákazníkom aktuálnu cenu produktu

Nech už predávate akýkoľvek sortiment, zákazníkov zaujíma jeho cena. V aplikácii Feed Image Editor nastavíte jej hromadné a automatické prepisovanie v šablóne, spomínaným použitím vrstvy feed element. V inzercií sa cena zobrazí podľa uvedenej na vašom e-shope.

Obr.5.: Na štítok sme opäť využili výraznú červenú farbu. Grafika pozadia je vytvorená s použitím kruhu a efektu Odraz. 

Dostupnosť tovaru a možnosti výberu

Nie vždy je to len o cenách. Niekedy stačí, ak v inzercii ukážete, čo je vo vašom obchode výhodou, oproti konkurencii. Napríklad tak, ako v šablóne nižšie. Ak sa zákazník rozhodne kúpiť prsteň, ľahko si spomenie, že u vás je z čoho vyberať.

Obr. 6.: Upozornite na seba a širokú ponuku vášho sortimentu, aj bez CTA a výraznych štítkov.

Ďalšia šablóna zahŕňa dve výhody. Prvou je, že tovar jasne ukazuje vhodnosť pre deti. Druhou je možnosť vybrať si z troch veľkostí. Podobne môžete poukázať aj na iné varianty jedného tovaru. V módnom priemysle sú to napríklad tričká v rôznych farbách, či konfekčné veľkosti. 

Obr. 7.: Veľkostné varianty vytvoríte jednoduchým efektom zduplikovania pôvodného obrazku a odstránením jeho pozadia.

Krátkodobá kampaň

Azda najznámejším “sviatkom” vo svete nákupov je Black Friday. Samotný pojem už pre mnoho ľudí znamená nákup za nízke ceny. Preto sme ho v šablóne použili spolu s cenou a možnosťou rovno vložiť produkt do košíku. Zaváhať pri nákupe za lacno môže znamenať, že produkt o chvíľu nebude. 

Obr. 8.: Black Friday je lákadlom na nákup za nízke ceny, preto má zmysel ukázať ich priamo v šablóne.

Novinky u vás

Pochváľte sa novým tovarom na vašom e-shope. Rovnako, ak ste jedným z prvých z predajcov, ktorý produkt ponúka, vytvorte šablónu s nápisom Novinka. V prípade dostupnosti produktu len u vás, použite napríklad “Kúpite len u nás”

Obr. 9.: Nálepka s košíkom nazančuje nákup a návštevu vášho e-shopu. Kontrastné farby opäť vzbudzujú pozornosť. 

Zamerajte sa na cieľovú skupinu

Poznať, pre koho produkty vo vašom obchode sú, je jedným zo základov úspechu v inzercii. Ak predávate sortiment určený pre dámy, použite napríklad jemnejšie farby, fonty, či emoji ako srdiečko. 

Naopak myslite aj na to, že napríklad hodinky môžu dostať ako darček. Preto vyskúšajte aj všeobecnejší druh šablóny s CTA “Tip na darček”

Obr. 10.: Dámske hodinky, ktoré inzerujete pre dámske publikum. 

 

Vzhľad reklám môžete upraviť aj podľa najväčšej užívateľskej základne. Reklama na Snapchate bude vyzerať inak, ako na Instagrame, či Facebooku. 

👉 TIP

Ako na CTA v produktových obrázkoch? Prečítajte si článok Podporte predaj vašich produktových obrázkov vložením CTA, alebo iných prvkov.

Taktiež odporúčame článok Ideálne parametre pre produktové obrázky. Zistíte tak, ktoré reklamné systémy vizuálnu reklamu podporujú.
 

Toto bolo 10 tipov na šablóny, ktoré nájdete v našej aplikácii Feed Image Editor. V každej z nich si dokážete prispôsobiť všetky prvky, niektoré odobrať, alebo pridať vlastné. Zmeniť farbu, či pridať logo vašej značky. Ak v našom nástroji ešte nepracujete, vyskúšajte si ho na 30 dní zdarma. Pre ďalšie tipy sledujte náš Instagram
 

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.