Vylepšite remarketingové kampane s Feed Image Editorom

Používate pre remarketing svojich zákazníkov Facebook pixel a zobrazujete im personalizovanú reklamu? Rozdeľte vaše publikum do viacerých skupín podľa toho, akú akciu na e-shope urobili. Vo Feed Image Editore pre nich vytvorte šablóny a zvýšte tak CTR svojich reklám. Pozrite sa, aké šablóny môžete vytvoriť.

V minulom článku sme vysvetlili čo je Facebook pixel, ako ho nasadíte a aké informácie vďaka nemu získate. Teraz sa pozrite na ukážky, aké šablóny môžete vo Feed Image Editore vytvoriť, aby reklamy zákazníkov viac oslovili.

ŠABLÓNA – NEZABUDLI STE EŠTE NA NIEČO?

Šablóna, ktorú zobrazíte zákazníkom, ktorí u vás nakúpili. Ukážte im ďalší tovar, ktorý na e-shope ponúkate.

Ukážka šablóny pre ponuku ďalších produktov.

ŠABLÓNA - V KOŠÍKU NA VÁS STÁLE ČAKÁ

Vytvorte aj šablónu, ktorá zákazníkom pripomenie, že u vás nákup nedokončili. Opustený košík nie je nikdy dobrá správa a vy rozhodnutie zákazníka môžete ešte ovplyvniť. Ukážte im produkty, ktoré mali v košíku a ponúknite na ne napr. zľavu.

Ukážka šablóny pre zobrazenie produktov, ktoré zákazník vložil do košíka, ale nákup nedokončil.

ŠABLÓNA - POZERAJ, PONÚKAME AJ TOTO

Zákazníci na e-shopy chodia často len aby sa pozreli na vašu ponuku. Prezrú si niekoľko produktov a odídu bez toho, aby nakúpili. Skúste im v reklame ukázať ďalší tovar, ktoré ponúkate, napr. bestsellery. Uvidíte, že sa niekomu budú páčiť natoľko, že nakúpi.

Ukážka šablóny pre zobrazenie ďalších produktov, ktoré ponúkate.

K VYTVÁRANIU ŠABLÓN POUŽÍVAJTE:

  • dynamické prvky,
  • nastavte pravidlo prepísania EUR na €,
  • pracujte s presahom u obrázkov,
  • a kontrolujte náhľady šablón.

Teraz už viete, ako nasadiť Facebook pixel a aké vytvoriť šablóny vo Feed Image Editor. Nabudúce sa ešte pozrieme na to, ako vytvoríte sady produktov a ako pracovať s katalógom.

Další články

Mať prehľad o všetkých produktoch vo vašom e-shope nie je jednoduché a u každého sa občas vyskytnú nejaké chyby. Jednou z tých závažnejších je, keď vám u produktov chýbajú obrázky, čo môže výrazne odradiť vašich zákazníkov. Nevešajte však hlavu a poďte sa s nami pozrieť, ako s pomocou Feed Image Editora túto situáciu hravo zvládnete.
Aj keď máte element IMGURL pri všetkých produktoch vyplnený, neznamená to, že sa budú produktové obrázky zobrazovať. Môžu sa u vás vyskytnúť chyby: stránka nebola nájdená, na stránku nemáte prístup alebo je s ňou iný neznámy problém. Pozrime sa spolu na to, čo sa za týmito chybami skrýva a ako ich napraviť.
Na ceste k úspešnému zobrazovaniu všetkých vašich produktových obrázkov zostáva ešte jeden krok. A to skontrolovať, či súbory, na ktoré URL adresa v detailoch produktu odkazuje, sú štandardné obrázkové formáty. V nasledujúcom návode si ukážeme, ako na to.
Väčšina cenových porovnávačov má vypracovanú sériu pravidiel, ktorými sa musíte riadiť, ak chcete u nich inzerovať. Týkajú sa aj produktových obrázkov. Jedným z úskalí, na ktoré si pri nastavovaní inzercie musíte dať pozor, sú nepovolené znaky v URL adrese obrázkov. V článku si ukážeme, ako nájsť produkty, ktoré majú v URL adrese nepovolené znaky a ako ich upraviť, aby spĺňali všetky požiadavky.