Vylepšite remarketingové kampane s Feed Image Editorom

Používate pre remarketing svojich zákazníkov Facebook pixel a zobrazujete im personalizovanú reklamu? Rozdeľte vaše publikum do viacerých skupín podľa toho, akú akciu na e-shope urobili. Vo Feed Image Editore pre nich vytvorte šablóny a zvýšte tak CTR svojich reklám. Pozrite sa, aké šablóny môžete vytvoriť.

V minulom článku sme vysvetlili čo je Facebook pixel, ako ho nasadíte a aké informácie vďaka nemu získate. Teraz sa pozrite na ukážky, aké šablóny môžete vo Feed Image Editore vytvoriť, aby reklamy zákazníkov viac oslovili.

ŠABLÓNA – NEZABUDLI STE EŠTE NA NIEČO?

Šablóna, ktorú zobrazíte zákazníkom, ktorí u vás nakúpili. Ukážte im ďalší tovar, ktorý na e-shope ponúkate.

Ukážka šablóny pre ponuku ďalších produktov.

ŠABLÓNA - V KOŠÍKU NA VÁS STÁLE ČAKÁ

Vytvorte aj šablónu, ktorá zákazníkom pripomenie, že u vás nákup nedokončili. Opustený košík nie je nikdy dobrá správa a vy rozhodnutie zákazníka môžete ešte ovplyvniť. Ukážte im produkty, ktoré mali v košíku a ponúknite na ne napr. zľavu.

Ukážka šablóny pre zobrazenie produktov, ktoré zákazník vložil do košíka, ale nákup nedokončil.

ŠABLÓNA - POZERAJ, PONÚKAME AJ TOTO

Zákazníci na e-shopy chodia často len aby sa pozreli na vašu ponuku. Prezrú si niekoľko produktov a odídu bez toho, aby nakúpili. Skúste im v reklame ukázať ďalší tovar, ktoré ponúkate, napr. bestsellery. Uvidíte, že sa niekomu budú páčiť natoľko, že nakúpi.

Ukážka šablóny pre zobrazenie ďalších produktov, ktoré ponúkate.

K VYTVÁRANIU ŠABLÓN POUŽÍVAJTE:

  • dynamické prvky,
  • nastavte pravidlo prepísania EUR na €,
  • pracujte s presahom u obrázkov,
  • a kontrolujte náhľady šablón.

Teraz už viete, ako nasadiť Facebook pixel a aké vytvoriť šablóny vo Feed Image Editor. Nabudúce sa ešte pozrieme na to, ako vytvoríte sady produktov a ako pracovať s katalógom.

Další články

Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?
Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.