Nachádzate sa tu

Alternatívne obrázky pomáhajú predávať

Pútavé obrázky produktov sú pre e-shop podstatné. Fungujú ako galéria a na zákazníka pôsobia dôveryhodnejšie. Pridať ich môžete hneď niekoľko. U ktorých porovnávačov sa to oplatí a ako využiť silu alternatívnych obrázkov, sa dozviete v tomto článku.

PODAJTE ZÁKAZNÍKOM VIAC INFORMÁCIÍ

Veľa e-shopov alternatívne obrázky podceňuje alebo vôbec nerieši. Využite ich vo svoj prospech a ukážte kupujúcim to, čo hľadajú. Priblížte klientovi produkt, poskytnite mu pohľad z viacerých uhlov alebo sa zamerajte na detail

AKO NA TO

K hlavnému obrázku pridajte ďalšie súvisiace. Podmienky zo strany porovnávačov sú väčšinou rovnaké ako pri hlavnom obrázku, líšia sa však v maximálnom počte. Pripravili sme si pre vás prehľadnú tabuľku pre povolené množstvo alternatívnych obrázkov:

Tabuľka 1: Povolené množstvo alternatívnych obrázkov.

  POČET ALTERNATÍVNYCH OBRÁZKOV
Heureka dovoľuje, bez špecifického počtu
Zboží.cz dovoľuje, bez špecifického počtu
Google Merchants 10
GLAMI dovoľuje, bez špecifického počtu
FAVI 20
BIANO bez omezení počtu
Facebook dovoľuje, bez špecifického počtu
Instagram dovoľuje, bez špecifického počtu
Shopalike 4

 

Alternatívne obrázky využijete napríklad pri predaji módy či elektra.
 


Využitie alternatívnych obrázkov v módnom sektore.


Využitie alternatívnych obrázkov v predaji elektra.

TIP

Zamyslite sa nad tým, čo zákazník chce a potrebuje vidieť ako prvé. Usporiadajte poradie obrázkov podľa kvality a atraktivity. Tie najlepšie ukážky umiestnite na popredné miesta.

SPRAVTE SI AUDIT

  • V našom audite overíte stav alternatívnych obrázkov pre vybrané porovnávače. Ak ich počet máte nad povoleným limitom, nedostanú sa do inzercie. Táto informácia sa vám zobrazí ako varovanie.


V tomto prípade nie je prekročený počet alternatívnych obrázkov.

  • V odporúčaní zistíte, či daný porovnávač galériu obrázkov dovoľuje, a u ktorých produktov vám chýbajú. Podľa toho viete, kam je potrebné alternatívne obrázky doplniť.


Audit vám ukáže, v ktorých produktoch odporúča doplniť alternatívne obrázky.

Radi vám s alternatívnymi obrázkami pomôžeme. Neváhajte nás kontaktovať e-mailom alebo si dohodnite schôdzku online


 

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.