Pripravte sa na Black Friday a Cyber Monday

Koniec novembra sa neúprosne blíži a s ním dve z najvýznamnejších kampaní roka. Black Friday a Cyber Monday, pred pár rokmi na našom trhu ešte málo známe pojmy, sú dnes už ustálenými kampaňmi, do ktorých sa každým rokom zapája čoraz viac e-shopov. Poďme sa spolu pozrieť, ako vytvoriť vhodnú obrázkovú inzerciu tak, aby ste zviditeľnili svoje produkty a zľavy.

Skontrolujte, či sú všetky obrázky v poriadku

V záplave tisícov produktov je náročné udržať si prehľad o tom, či sa všetky obrázky správne zobrazujú. Aby vám vaša nová obrázková kampaň prinášala výsledky, je obzvlášť dôležité, si to overiť už pred jej spustením. S pomocou Feed Image Editor na pár klikov zistíte, či vám u niektorých produktov nechýbajú obrázky a či odkazy na obrázky nevedú na neexistujúcu stránku. Doporučujeme chyby opraviť a do tej doby máte možnosť tieto produkty dočasne nezobrazovať vo vašej inzercii.

Sústreďte sa na produkty, ktoré máte na sklade

Jednou z možností, ako rozhodne zaujať, je zamerať sa na produkty, ktoré máte na sklade a ste pripravení ich ihneď poslať. Rýchla dostupnosť produktov je jedným z kľúčových faktorov, ktoré zákazník pred kúpou zvažuje. Myslite na to a buďte pripravení na to vhodne graficky upozorniť.

Zaujmite dopravou zdarma

Ďalším krokom, ako zvýšiť svoje šance, je ponúknuť doručenie tovaru zdarma. Zvážte túto možnosť a využite k tomu funkciu v Mergade hromadne prepísať podľa výberu, ktorá vám umožní u vybraných produktov zmeniť cenu dopravy. Nezabudnite to vyzdvihnúť aj v obrázku, napríklad jednou z našich samolepiek.

Zviditeľnite sa oproti konkurencii

Zrejme najdôležitejším faktorom je odlíšiť produktový obrázok od ostatných a zaujať niečím nevšedným. Nebojte sa byť osobitý, záleží na každom detaile a zákazníci ocenia práve jedinečnosť, ktorej ste venovali pozornosť. Feed Image Editor vám v tomto ponúka široké možnosti. Nechajte sa inšpirovať a dajte svojim obrázkom nevšedný grafický koncept.

Spustite začiatok kampane automaticky

To najlepšie sme si pre vás nechali na koniec. Keď už máte všetko nachystané, naplánujte si spustenie kampane na konkrétny deň a o jej spustenie sa vám automaticky postaráme.

Tak ako, už máte všetko nachystané? Podeľte sa s nami o vaše nápady a postrehy v komentároch. Ak sa chcete dozvedieť viac o využití ďalších aplikácií v Mergade pre túto kampaň, pomôže vám tento článok.

Další články

Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?
Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.