Nachádzate sa tu

Ako vytvoríte katalóg produktov na Facebooku

O tom, že reklama na sociálnych sieťach je pre každý e-shop veľmi dôležitá, sme si už hovorili. Vďaka jej využitiu môžete získavať nových zákazníkov a oslovovať znovu tých, ktorí u vás už nakúpili a mohli by nákup opakovať. Pre správne nastavenie tejto reklamy je potrebné vytvoriť katalóg vašich produktov priamo na Facebooku. Je to jednoduché, pozrite sa ako na to.

V minulom článku sme sa venovali tomu, ako funguje Facebook pixel, kedy ho nasadiť a čo vďaka nemu získate. Aby ste mohli v reklame na Facebooku zobrazovať vaše produkty, je potrebné tiež vytvoriť katalóg produktov.

Pre jeho vytvorenie je potrebné mať založenú firemnú Facebookovú stránku a účet pre reklamu v Správcovi reklám.

NOVÝ KATALÓG PRODUKTOV NA FACEBOOKU

  • V Správcovi reklám prejdite na položku Katalógy.

Vytvorenie nového katalógu v Business manageri.

  • Vyberte možnosť Vytvoriť katalóg.

Vytvorenie nového katalógu v Business manageri.

  • Zvoľte typ katalógu. Pre e-shop vyberiete možnosť e-komercie.

Výber kategórie pre zaradenie katalógu.

  • Zvoľte spôsob pridania tovaru z e-shopu. Na výber máte z 2 možností - manuálne pridávanie alebo automatický import z platformy, na ktorej máte e-shop. Prístupné sú Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento alebo Google.

Výber spôsobu importu tovaru do katalógu. 

  • Katalóg pomenujte a kliknite na možnosť vytvoriť.
  • V úpravách Katalógu potom pridajte vaše produkty.

Výber produktov pre katalóg.

Výber zdroja produktov pre katalóg.

Aby ste mohli používať šablóny z Feed Image Editora, nahrajte zdroj údajov, ktorý sa vám zobrazí v Mergade.

Po vytvorení katalógu produktov môžete nastaviť dynamické reklamy a zobrazovať šablóny vytvorené pre jednotlivé publiká. Máte nastavené? Pozrite sa, ako využiť Feed Image Editor pre rôzne remarketingové publiká.

Pridať nový komentár