Nachádzate sa tu

Ako vytvoríte katalóg produktov na Facebooku

O tom, že reklama na sociálnych sieťach je pre každý e-shop veľmi dôležitá, sme si už hovorili. Vďaka jej využitiu môžete získavať nových zákazníkov a oslovovať znovu tých, ktorí u vás už nakúpili a mohli by nákup opakovať. Pre správne nastavenie tejto reklamy je potrebné vytvoriť katalóg vašich produktov priamo na Facebooku. Je to jednoduché, pozrite sa ako na to.

V minulom článku sme sa venovali tomu, ako funguje Facebook pixel, kedy ho nasadiť a čo vďaka nemu získate. Aby ste mohli v reklame na Facebooku zobrazovať vaše produkty, je potrebné tiež vytvoriť katalóg produktov.

Pre jeho vytvorenie je potrebné mať založenú firemnú Facebookovú stránku a účet pre reklamu v Správcovi reklám.

NOVÝ KATALÓG PRODUKTOV NA FACEBOOKU

  • V Správcovi reklám prejdite na položku Katalógy.

Vytvorenie nového katalógu v Business manageri.

  • Vyberte možnosť Vytvoriť katalóg.

Vytvorenie nového katalógu v Business manageri.

  • Zvoľte typ katalógu. Pre e-shop vyberiete možnosť e-komercie.

Výber kategórie pre zaradenie katalógu.

  • Zvoľte spôsob pridania tovaru z e-shopu. Na výber máte z 2 možností - manuálne pridávanie alebo automatický import z platformy, na ktorej máte e-shop. Prístupné sú Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento alebo Google.

Výber spôsobu importu tovaru do katalógu. 

  • Katalóg pomenujte a kliknite na možnosť vytvoriť.
  • V úpravách Katalógu potom pridajte vaše produkty.

Výber produktov pre katalóg.

Výber zdroja produktov pre katalóg.

Aby ste mohli používať šablóny z Feed Image Editora, nahrajte zdroj údajov, ktorý sa vám zobrazí v Mergade.

Po vytvorení katalógu produktov môžete nastaviť dynamické reklamy a zobrazovať šablóny vytvorené pre jednotlivé publiká. Máte nastavené? Pozrite sa, ako využiť Feed Image Editor pre rôzne remarketingové publiká.

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.