Voľba a úprava formátu vo Feed Image Editore

Reklamné platformy, na ktorých inzertujeme, podporujú rôzne veľkosti bannerov alebo produktových fotografií. Dôležité je tieto pravidlá dodržiavať a tým zaistiť správne zobrazenie ponuky. Na podstránke Nastavenie nájdete prehľad veľkostí, ktoré používate a ich editáciu. 

Na podstránke Nastavenie nájdete box s výpisom formátov, ktoré vo vašich šablonách používate. Môžete ich upravovať, mazať alebo pridávať nové. Vidíte pri nich v akých šablonách sú použité a môžete sa do nich prekliknúť.

Formát 1080x1080 je východiskom a preto sa nedá upraviť ani zmazať. Ostatné môžete editovaťpodľa potreby. Zmazať môžete len veľkosť, pri ktorej nie sú priradené žiadne šablony.

Keď upravíte výslednú veľkosť, šablona, ktorá ich používa sa bude správať podľa vášho nastavenia (odstrihne sa, prispôsobí sa, atď.).

Box používaných formátů ve Feed Image Editoru

Box používaných formátov vo Feed Image Editore

Nezabudnite, že záleží aj na tom, v akom formáte sú súbory s výstupnými obrázkami. Najčastejšie používané sú .png a .jpeg. Pozrite sa, ako zistíte, ktoré používate vy a ako ich môžete zmeniť.

Další články

Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?
Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.