Nachádzate sa tu

Náhľady vo Feed Image Editore

Vo Feed Image Editore môžete vytvoriť ľubovoľné množstvo šablón, ktoré odlíšia vašu reklamu od konkurenčnej. Nemusíte tak mazať tie, ktoré nie sú práve aktuálne, ale do budúcnosti by sa vám mohli hodiť.

Môže sa stať, že začnete strácať prehľad o tom, ktoré šablóny sú aktívne a či stále zodpovedajú vašim požiadavkám. Aby pre vás bola kontrola jednoduchá, je v aplikácii k dispozícii podstránka Ukážka. Pozrite sa, čo na nej nájdete a ako s ňou pracovať.

Ku každej šablóne môžete priradiť iný výber produktov a iný výsledný formát. Ich zoznam nájdete na hlavnej stránke aplikácie. Na podstránke Náhľad uvidíte aj to, ako vyzerá ich výsledná podoba a pre aký rozmer sú vytvorené.

KDE NÁJDETE PODSTRÁNKU NÁHĽAD

  • V aplikácii prejdite na podstránku Náhľad.
  • V ľavom stĺpci uvidíte vaše aktívne šablóny. Po odškrtnutí pola Iba aktívne šablóny zobrazíte aj tie, ktoré sú pozastavené.
  • Šablóny sú rozdelené podľa veľkosti výsledného formátu a môžete si vybrať, či chcete zobraziť všetky alebo len vybrané.
  • Pri každom výbere uvidíte produkty, ktoré do šablóny spadajú a ich výslednú grafickú podobu.

Zobrazenie podstránky Náhľad

Na podstránke Náhľad vidíte, ako vaša reklama reálne vyzerá a môžete vďaka nej objaviť chyby. napr. že dôležitú časť produktu zakrýva grafika.

Podarilo sa vám už niekedy urobiť v reklame nechtiac chybu a pustiť ju tak do sveta? Podeľte sa s nami.

P.S .: Nám vo Feed Image Editore sa to stalo celkom nedávno. Nešlo o chybu v online reklame, ktorá sa dá jednoducho opraviť. Boli to letáky, na ktorých sme si nevšimli preklepu v slove reklamné a urobili sme z nich reklmaní. (Nemáte jeden z nich aj vy?)
Z toho plynie poučenie - kontrola, kontrola, kontrola a pre istotu ešte raz kontrola.

Pridať nový komentár