Nachádzate sa tu

Časté otázky (FAQ)

Účet (a e-shop) v Mergado s exportom pre Facebook.

Aplikácia po sebe uprace a upraví adresy obrázkov na pôvodné adresy. Všetky nastavené šablóny budú stratené.

Áno, napr. pre RTB kampane, ktoré ale musia podporovať formát XML feedu pre Google Nákupy / Facebook

Aplikácia ovplyvňuje iba primárny obrázok v elemente “g:image_link”. Skontrolujte, či nepoužívate tiež alternatívne obrázky. Vo výstupnom feede je to element “g:additional_image_link”. Pokiaľ áno, skryte tento element – viz postup tu https://www.mergado.cz/napoveda/promenne-parametry-elementy.

Na výstupe sú obrázky s rozmermi 600 x 600 px (Carousel Ads) alebo 1200 x 628 px.

Skúste reklamu odoslať. Facebook vám vypíše, čo je zle napr. že nemáte vybraný žiadny set produktov.

eXpress verzia oproti štandardnej verzii umožňuje iba úpravu formátov obrázkov bez možnosti pridávať ďalšie vylepšenia.

Nie, Feed Image Editor je nástroj, ktorý sami spravujú buď marketingový odborníci alebo pracovníci e-shopu zodpovední za riadenie inzercie vo vyhľadávačoch tovaru.

Tých si aplikácia nevšíma a ponechá obrázky zo vstupu. Môže tak ale nastať nesprávne zobrazenie v reklamách, pokiaľ nebudú mať správny rozmer. Preto odporúčame nastaviť vždy jednu obecnú šablónu pre všetky produkty a umiestniť ju ako poslednú. Tým zaistíte, že sa všetky obrázky budú zobrazovať správne.

Feed Image Editor na obrázky produktov z výberu aplikuje iba šablónu, ktorá je v zozname šablón najvyššie.

Skúste iný prehliadač, dobrú skúsenosť máme s Chrome od Googlu. Pokiaľ to nepomôže, pošlite nám prosím screenshot o aký e-shop sa jedná.

Čím je šablóna vyššie, tým má vyššiu prioritu (prepisuje šablóny pod ňou).

Najvyššia priorita = 1.

Nová šablóna sa radí na posledné miesto, má najnižšiu prioritu.

Šablónam možno pomocou drag & drop meniť pozíciu/prioritu.

Vysvětlení principu priorit šablon.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kontaktujte nás.