Nachádzate sa tu

Doplňte jedným klikom chýbajúce obrázky v xml feede

Chýbajúce obrázky sú jednou z najzávažnejších prekážok úspešnej inzercie. Bez nich majú zákazníci len veľmi limitovanú predstavu o vašom tovare. Ak inzerujete na porovnávačoch a sieťach, tak viete, že takéto produkty vám budú zamietnuté. Feed Image Editor vám chýbajúce obrázky vyhľadá a pomôže vrátiť produkty späť do inzercie.

Bez obrázkov sa nikam nedostanete

Téme auditu produktových obrázkov sa venujeme dlhodobo. Ako s Feed Image Editorom odhaliť chýbajúce obrázky u produktov, sme popísali v prvom článku zo série Cesta k ideálnemu image feedu. Ukázali sme si tiež niekoľko možností, odkiaľ obrázky získať. S novou funkciou vo Feed Image Editore to odteraz spravíte na jeden klik myšou. 
 

Využite produktové databanky

Produktové databanky zhromažďujú špecifikácie tovaru, aj obrázky v rozumnej kvalite. Väčšinou umožňujú vyhľadávanie podľa EAN kódu a niektoré z nich dovoľujú obrázky voľne stiahnuť. Jednou z najväčších je barcodelookup.com, ktorá obsahuje informácie o viac ako 200 mil. produktov z celého sveta. Feed Image Editor má v novej verzii integrované vyhľadávanie práve cez tento portál. Stačí, aby ste u tovaru vo vašom feede mali vyplnené EAN kódy.

Postup je nasledovný:

    1. Otvorte si Feed Image Editor a rozkliknite si sekciu Produkty.


    2. Vo filtre Skupina zvoľte Produkty bez obrázkov a potvrďte tlačidlom Filtrovať.


    3. V zozname nájdete pri každom produkte (ak máte u produktu vo feede vyplnený EAN kód) napravo tlačítko s ikonkou čiarového kódu. Kliknite naň a dostanete sa priamo na výsledok vyhľadávania.

    4. Ak ste s obrázkom spokojný, môžete si ho voľne stiahnuť.

Veríme, že s touto novou funkciou dohľadáte obrázky, ktoré vám chýbali. Ak sa stane, že práve váš tovar nenájdete v databanke, skúste ďalšie alternatívne riešenia, o ktorých sme písali v tomto článku. Ak by ste potrebovali poradiť, neváhajte sa nám ozvať na support@feedimageeditor.com.

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.