Nachádzate sa tu

Augustové novinky prinášajú viac voľnosti pri tvorbe šablón

Posledné augustové dni priniesli veľkú dávku nových funkcií vo Feed Image Editore. Vyskúšajte si ešte intuitívnejšiu tvorbu šablón s pomocou vodiacich liniek. Alebo upravte jas a kontrast zdrojového obrázku a dajte mu ako pozadie fotografiu alebo textúru. Prečítajte si v dnešnom článku, ako využiť tieto novinky.

Tvorte šablónu intuitívnejšie s vodiacimi linkami

Pri vytváraní šablón s viacerími vrstvami sa ich umiestňovanie na canvas stáva zložitejším. V najnovšom release Feed Image Editora sme ako jednu z noviniek pridali vodiace linky. Využijete ich, ak chcete, aby vrstvy nezasahovali za okraje canvasu a boli voči sebe pekne zarovnané.

Vodiace linky aktivujete tlačidlom Prichytávať v ľavom ovládacom paneli. Text, zľavové štítky a ďalšie grafické prvky sa plynule prichytia k okrajom canvasu a ďalších vrstiev. Ich zarovnanie voči sebe je tak o poznanie jednoduchšie.

Zatraktívnite tovar vlastným pozadím

Dodajte obrázkom vášho sortimentu jedinečný charakter pridaním vlastného pozadia. Doteraz išlo vo Feed Image Editore pridať iba jednofarebné pozadie. Po novom si nastavíte ako pozadie aj fotografiu, textúru alebo akýkoľvek iný obrázok, ktorý vystihuje váš tovar alebo e-shop. Vrstva so zdrojovým obrázkom už nie je pevne ukotvená, ale jej poradie je možné ľubovoľne meniť. 

Nastavte jas a kontrast zdrojového obrázku presne na mieru

Pridali sme možnosť hromadne u obrázkov upravovať:

  • jas
  • kontrast
  • gamma
  • automatické vyváženie bielej farby

Jedným z klasických príkladov, kedy tieto nastavenia využijete, sú biele produkty na bielom pozadí. Produkt splýva s pozadím a jeho kontúry nie sú tak výrazné. Vhodnou úpravou jasu a kontrastu sa naopak zvýrazní a viac zaujme. 

Využite nové funkcie k vytvoreniu originálnej obrazovej inzercie, ktorá zaujme široké publikum. Neváhajte sa s nami podeliť, ako sa vám nové funkcie páčia a napíšte nám na  support@feedimageeditor.com.

Pridať nový komentár

CAPTCHA
Táto otázka slúži na testovanie toho, či ste alebo nie ste ľudským návštevníkom, a na zabránenie automatizovaného odosielania spamu.